Hyvä ohjaustarkkuus DuPont™ Kevlar® -tekniikan johdosta. Suuritehoisiin urheiluautoihin.
Loistava käsiteltävyys ja ohjattavuus kaarteissa
Loistavat tienpitävyys- ja ominaisuudet jarrutuksessa
Ohjaustarkkuutta DuPont™ Kevlar® -tekniikan avulla
Ohjaustarkkuutta Kevlar-teknologialla.
SP Sport Maxx TT -renkaat vievät voiman aivan uudelle tasolle DuPont™ Kevlar® -teknologian johdosta. Tämä luja komponentti tukevoittaa sivuseinämää ja edistää ajotarkkuutta. Dunlopin Touch-tekniikka edistää ohjautuvuutta ja ajotuntumaa.
Loistavat käsittelyominaisuudet ja ohjautuvuus kaarteissa.
Sport Maxx TT -renkaiden pintakuviointi jakaa paineen renkaaseen kiitettävästi, mikä edistää käsiteltävyyttä kosteilla ja kuivilla pinnoilla. Tasaiset siirtymät suorilta osuuksilta kaarteisiin antavat enemmän aikaa tunnustella pitävyyttä ja reagoida, myös suurissa nopeuksissa. Olka-alueen tukevat rengaskuviopalat antavat lisävakautta kaarteissa.
Loistavat tienpitävyys- ja ominaisuudet jarrutuksessa.
Nauti loistavasta pidosta ja lyhyemmistä jarrutusmatkoista kuin myös kosteilla että kuivilla pinnoilla ainutlaatuisen, myös kilparadoilla käytettävän nanopartikkeleita sisältävän kulutuspintaseoksen avulla. Epäsymmetrinen urasijoittelu edistää pitävyyttä entisestään ja tehostaa ajoneuvon hallintaa moottoritienopeuksissa.
Erityinen palleosajärjestelmä.
Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä edistää ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen varsin hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.
Silica-Plus-seos.
Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on loistavat tienpitävyys-ominaisuudet, etenkin vetisellä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Todella hyvä jarrutus- ja kiihdytyskyky; varsin hyvä tienpitävyys märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.
Nanohiukkaset.
Kulutuspintaseos, jossa on kilparenkaiden nokimustan nanohiukkasia. Hartsiin ja polymeeriaineksiin yhdistetyt nanohiukkaset antavat varsin kelvollisen pitävyyden kuivilla ja kosteilla teillä.Edut Ensiluokkainen tienpitävyys kuivuneella ja vetisellä, tarkka jarrutus, alhaisempi kuluminen.
Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.
Muuttuva maakosketussuhde.
Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio ja muuttuva maakosketussuhde edistävät vesiliirtoturvallisuutta. Massiiviset olkapalat poistavat nesteen nopeasti ja ilman turbulensseja ja takaavat hämmästyttävän vakauden kaarreajossa.Edut Todella hyvä vesiliirron sieto, lisääntynyt tiekosketus, entistä parempi vakaus ja ohjaustarkkuus kaarreajossa.
Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio.
Epäsymmetrinen kulutuspintakuvio edistää ajettavuutta ja vesiliirron vastustusta. Yhtenäinen keskiripa edistää tasaisuutta ja ohjaustarkkuutta. Epäsymmetrinen urarakenne tehostaa pitävyyttä kosteilla ja kuivilla pinnoilla.Edut Parempi suorituskyky kuin myös suorilla että kaarteissa, pienempi vesiliirron riski.
Matalampi kulutuspintakuvio.
Entistä litteämmän kulutuspintaprofiilin johdosta Dunlopin tuoreen sukupolven renkaiden kosketuspinta on renkaan koosta ja tyypistä riippuen 4–8 % tavallista suurempi. Entistä suurempi kosketuspinta edistää tasaisuutta ja tietuntumaa, mikä takaa nopean ja tarkan käsiteltävyyden.Edut Parempi ajovakaus ja ohjaustarkkuus, vähemmän hampaille kulumista, varsin hyvä vakaus ja tarkkuus kaarteissa, ensiluokkainen tienpitävyys kuivuneella tiellä.
Kevlar®-massa.
Kevlar®-kuitumassalla vahvistetut sivupinnat säilyvät ihanteellisen jäykkinä korkeissa toimintalämpötiloissa.Edut Parempi tietuntuma ja ajotarkkuus.
Monilamellijärjestelmä.
Keliolosuhteet voivat vaihdella merkittävästi talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle varsin ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.
Kaksoissilikaseos.
Seos edistää kiihtyvyyttä ja minimoi kulumista.Edut Todella hyvä jarrutus- ja kiihdytyskyky; varsin hyvä käsiteltävyys kesäisillä ja syksyisillä teillä; hyvä tienpitävyys; kulutuskestävyys.