Parannettu tienpitävyys kosteilla ja kuivilla pinnoilla
Vesiliirtojen ehkäisy
Ajettavuutta kaikissa talviolosuhteissa Winter Sport 3D -renkaat on hiottu kaikenlaisia talviolosuhteita varten käyttämällä kolmea erilaista lamellointiteknologiaa. Loistava käsiteltävyys SP Winter Sport 3D -renkaiden Dunlop Touch -tekniikka edistää ajotuntumaa, joka on tärkeä auton hallinnan ja käsiteltävyyden kannalta. Uusi lukittuva 3D-lamellointi muodostaa tukevan olka-alueen, joka edistää käsiteltävyyttä ja tasaisuutta kuivilla teillä.
Varsin hyvä tienpitävyys kosteilla ja kuivilla pinnoilla
Kulutuspinnan silica-seos pysyy joustavana alhaisissa lämpötiloissa ja antaa mainion pitävyyden kuin myös kosteilla että kuivilla teillä. Paine jakautuu tasaisesti laajalle kosketuspinnalle, mikä auttaa säilyttämään tuntuman tiehen. Veden aiheuttaman liukumisen torjunta Suunnatut rengasurat poistavat nesteen nopeasti ja ongelmitta ehkäisten vesiliirtoa.
Erityinen palleosajärjestelmä.
Vahvistaa renkaan ja vanteen välistä yhteyttä antaen entistä täsmällisemmän ajokokemuksen. Aivan kuin käden ja ratin välinen yhteys, erityinen palleosajärjestelmä edistää ajon hallintaa ja välittää tietuntuman poikkeuksellisen varsin hyvin..Edut Parempi tietuntuma, vakaus ja tarkkuus.
Silica-Plus-seos.
Moottoriurheilussa käytetty pintakuvion seostekniikka, jolla on loistavat tienpitävyys-ominaisuudet, etenkin vetisellä tiellä ja alhaisissa lämpötiloissa.Edut Varsin hyvä jarrutus- ja kiihdytyskyky; todella hyvä tienpitävyys märissä ja kylmissä olosuhteissa; vähäinen kuluminen.
Vanteen reunan suojajärjestelmä. Renkaan ympärillä pyörän laipan yläpuolella on MFS-järjestelmän kumiprofiili, joka luo suojaavan puskurivyöhykkeen.Edut Suojaa kalliita kevytmetallivanteita hiertymiltä.
Monilamellijärjestelmä.
Keliolosuhteet voivat vaihdella merkittävästi talviaikaan. Kylmä, kuiva, luminen tai loskainen tie voi asettaa renkaalle todella ankaria vaatimuksia. Dunlopin monilamellijärjestelmä vastaa haasteeseen erityyppisillä lamelleilla erilaisiin talviolosuhteisiin.Edut Yhtenäinen suorituskyky vaihtelevissa talviolosuhteissa.
Multi Radius Tread (MRT)
(monialueinen kulutuspinta). MRT-muotoilu jakaa kulutuspintakuvion kymmeneen alueeseen ja on siksi tavallista tarkempi. Paine jakautuu maakosketuspinnalle todella kiitettävästi. Tuloksena on entistä tasaisempi linja kaarreajossa, mikä tuottaa täsmällisemmän ja asteittaisen ohjausvasteen.Edut Merkittävästi parempi kosketuspinnan hallinta kaikissa ajo-olosuhteissa, ajettavuudessa hyvä vaste kuin myös vetisellä että kuivuneella, parempi hallittavuus kaarreajossa.